Belediye Otobüsü ve Özel Halk Otobüsü Araçları HGS başvurusu.

http://atahgs.atauni.edu.tr/portal/kullanici/ adresine girildikten sonra:
– HGS sisteminde daha önce kaydınız varsa: TC kimlik numarası ve şifrenizi girmeniz istenecektir. Açılan Sözleşme sayfasında Yeni Kayıt butonuna tıklayıp bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra, alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için Çıktı Al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.
– Hiç kaydınız yoksa: yeni kayıt işlemi yapılacaktır. Kaydol menüsüne tıklandıktan sonra Lütfen Pozisyon seçiniz açılan menüden “Minibüs-Otobüs” seçeneği) seçilecek, Tc Kimlik No ve Cep Telefonu numarası (dikkatli bir şekilde girilmesi gerekiyor aksi halde pin kodu yanlış girilen telefona gittiğinden işlem yapamaz duruma gelmektedir.) girilerek Kaydolma işlemi tamamlanacaktır. Açılan Sözleşme sayfasında Yeni Kayıt butonuna tıklayıp bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra, alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için Çıktı Al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.
– Kaydınız var fakat şifrenizi unuttuysanız: şifremi unuttum seçeneğini tıkladıktan sonra TC. Kimlik No giriniz ve Şifremi Sıfırla seçeneğine tıklayınız. Sistem tarafından anında üretilen pin kodu kayıtlı Cep telefonu Numaranıza SMS olarak gönderilecektir. Kullanıcı ekranından TC. Kimlik No ve PİN koduyla sisteme giriş yapınız. Yeni Kayıt butonuna tıklayıp bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra, alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için Çıktı Al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.

– Bu araçlara HGS Etiketleri yıllık vizeli olarak verilir.
– HGS talep edilen araçların Üniversite kampüsüne hizmet ediyor olması gerekmektedir.
– HGS etiketi yıllık bedelleri 580 TL dir. Sadece Kredi Yurtlar Önü bariyerlerinden giriş ve Kampüs Ana Kapı çıkış yetkisi verilir.
Ücreti yatırılmış olan yanlış ve eksik başvurularda ücret iadesi yapılmaz.
– Yatırılan para için resmi makbuz istenecekse paranın vezneye/Bankaya yatırılması gerekmektedir.

Başvurularda aşağıdaki belgelerin, belirtilen sırada, aslı veya fotokopilerinin verilmesi zorunludur.

1. Yukarıda belirtilen adresten bilgileri girilecek araca ait sözleşmenin sistem üzerinden onaylanmış ve her sayfası imzalı çıktısı (aslı),
2. Sözleşmede başvurusu yapılan araca ait ruhsatın fotokopisi (Plaka, araç sahibi, şase numarası, marka, model ve kullanım şekli okunaklı olmalı)
3. Araç sahibinin Kimlik Fotokopisi
4. Üniversiteden geçen hatlarda çalışan araç olduğuna dair Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanlığından alınacak resmi yazı.