Kampüs içerisinde hizmet birimleri bulunan (Banka,Okul,PTT vb.) Kamu Personeli HGS başvurusu.

http://atahgs.atauni.edu.tr/portal/kullanici/ adresine girildikten sonra:
– HGS sisteminde daha önce kaydınız varsa: TC kimlik numarası ve şifrenizi girmeniz istenecektir. Açılan Sözleşme sayfasında Yeni Kayıt butonuna tıklayıp bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra, alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için Çıktı Al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.
– Hiç kaydınız yoksa: yeni kayıt işlemi yapılacaktır. Kaydol menüsüne tıklandıktan sonra Lütfen Pozisyon seçiniz açılan menüden “Diğer Kamu Personeli” seçeneği) seçilecek, Tc Kimlik No ve Cep Telefonu numarası (dikkatli bir şekilde girilmesi gerekiyor aksi halde pin kodu yanlış girilen telefona gittiğinden işlem yapamaz duruma gelmektedir.) girilerek Kaydolma işlemi tamamlanacaktır. Açılan Sözleşme sayfasında Yeni Kayıt butonuna tıklayıp bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra, alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için Çıktı Al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.
– Kaydınız var fakat şifrenizi unuttuysanız: şifremi unuttum seçeneğini tıkladıktan sonra TC. Kimlik No giriniz ve Şifremi Sıfırla seçeneğine tıklayınız. Sistem tarafından anında üretilen pin kodu kayıtlı Cep telefonu Numaranıza SMS olarak gönderilecektir. Kullanıcı ekranından TC. Kimlik No ve PİN koduyla sisteme giriş yapınız. Yeni Kayıt butonuna tıklayıp bilgileri doğru olarak doldurduktan sonra, alttaki sözleşmeyi onaylıyorum butonunu tıklayarak kayıt işleminiz gerçekleşmiş olacaktır. Çıktı almak için Çıktı Al butonuyla işleminiz tamamlanmış olacaktır.

– Her personel sadece 1 aracına HGS etiketi alabilir ve bu etiket 1 yıllık süreler ile vize edilir.
– Araç ruhsatının, personel adına, eşi adına (belgelemek kaydıyla) olması gereklidir.
– Aracın hususi kullanılan otomobil olması gereklidir. Ticari veya şirket araçlarına HGS etiketi verilmez.
– İlk alınan HGS den sonraki HGS etiketleri (Araç değişimi, yeni araç alımı (100 TL), etiket hasarı 50 TL) ücrete tabidir.
– İlk aracın satış v.s. nedeniyle değiştirilmesi halinde yeniden başvuru yapılan araç için 100 TL ücret alınır.
– Ücreti yatırılmış olan yanlış ve eksik başvurularda ücret iadesi yapılmaz.

Başvurularda aşağıdaki belgelerin, belirtilen sırada, aslı veya fotokopilerinin verilmesi zorunludur.

1. Yukarıda belirtilen adresten bilgileri girilecek araca ait sözleşmenin sistem üzerinden onaylanmış ve her sayfası imzalı çıktısı (aslı),
2. Sözleşmede başvurusu yapılan araca ait ruhsatın fotokopisi (Plaka, araç sahibi, şase numarası, marka, model ve kullanım şekli okunaklı olmalı)
3. Personel kimlik fotokopisi,
4. Personelin Kampüste görev yaptığına dair kurumunuzdan alacağınız resmi yazı. (Bu yazı her vize işleminde yenilenmelidir)
4. Araç eş adına ise evlilik cüzdanının isimler yazılı sayfasının fotokopisi.